Comments 0
ספורט ופעילות גופנית

תקופת החגים המתמשכת משאירה את חותמה על המשקל. תדירות הארוחות המשפחתיות, ארוחות דשנות ומיוחדות מהרגיל, הזמנות רבות לאנשים ומעבר מאירוח לאירוח, חופש וחוסר שיגרה וסדר, ואי פעילות גופנית כל אלו מקשים עלינו לשמור על המשקל בתקופת החגים

המשקל העודף לא מאחר להגיע, וכשחוזרים לעבודה אחרי החגים, מרגישים בהבדל…

 

אל תתנו לאוסף התירוצים להשאיר אתכם במשקל שלאחר החגים:

התירוצים הבאים ויש עוד הרבה מאוד נוספים, מהווים את תוכנית המגננה היעילה ביותר, המשאירה אותנו כל שנה עם עודף של 1-2 ק"ג נוספים.

 

התירוץ השכיח ביותר הנו "אין לי זמן".

נשים רבות בעידן המודרני עסוקות במספר רב של פעילויות החל מהקריירה דרך ניהול הבית, הילדים, ההורים, החוגים ועוד. אך אנו יודעות גם לפנות זמן כשצריך. זה הכל תלוי בסדר העדיפויות שלנו. אם זה יהיה מספיק חשוב עבורנו יתפנה הזמן המתאים לפעילות גופנית ואכילה מסודרת.

 

התירוץ הנשי הבא בתור הוא "אין לי סידור לילדים".

תרוץ כל כך אמוציונלי כך שלפעמים אין לו תשובה. אך האמת היא קצת אחרת, נשים מאורגנות שיכולות לנהל חברות, מפעלים, לנהל מחלקות, צוותים ועשרות עובדים יכולות בקלות רבה לנהל את ביתן.

יש כמה אפשרויות היכולות לעזור לאישה להסתדר עם נושא הילדים: ביבייסיטר, בעל, הורים, הורי הבעל, אחיות, חברות ועוד. העיקר הוא שאם באמת רוצים – פתרון מתאים מוצאים!!

 

התירוץ הבא השכיח ביותר אצל נשים הוא "אין לי כוח".

באופן אובייקטיבי אם מתסכלים על האישה לאחר יום עבודה, עבודות הבית, סידורים, קניות, ושעורי בית קשה להאשים אותך על תחושת העייפות הנוראית הקופצת עלייך וחוסר החשק המשווע לקום מהכורסא וללכת לפגישה עם הדיאטנית האישית שלך או לחוג ההתעמלות הקבוע.

דווקא היציאה בערב מהבית למקום שבו נעים להיות, מקום שבו מקשיבים לך, מבינים אותך ויחד עם זאת עוזרים לך להיפטר מהשומנים העודפים גורמת להרגשה עילאית לסיפוק ולהרבה כוח שפתאום מגיע.


מה ידרבן אותנו הכי הרבה ?? – התוצאות !!

התוצאות המיוחלות מגיעות. ההרגשה הפנימית טובה יותר וקלילה יותר, מערכת העיכול עובדת טוב יותר, התחושה הכללית עם הגוף נינוחה יותר,  .

ואת מרגישה מצוין, וזה משפיע על כל החיים.

בבוקר שאת קמה המראה מחייכת אלייך, וזו כבר התחלה אחרת.

נשים שיורדות במשקל מאושרות. השינוי הזה משפיע כמו במשחק הדומינו על כל שאר תחומי החיים שלך.

 

מאת שמרית עקביוב מדריכה מוסמכת וינגייט מנהלת סטודיו SHAKE  ומדריכה בסטודיו C

0507742920 צרי קשר עוד היום להצטרפות  ותרגישי מצוין…………..

 

איך מתחילים ??

בצום של יום אחד אין שרפת שומנים אלא פרוק של שרירים ושחרור של מים. הגוף נכנס למצב של מגננה ולא מוותר על אף גרם של שומן מיותר.

 

להתארגן מבעוד מועד עם הארוחות במקום העבודה. להכין מראש כריכים מלחם קל עם ממרחים שונים + שקית ירקות. או להביא למשרד אוכל מוכן מבושל מהבית. פועל יוצא של פעילויות אלו חוסך אכילה לא מבוקרת בשעות העבודה כשהרעב מציק ואז נכנעים בקלות לנשנושים ומאכלים שמנים.

 

לעדכן ביומן את שעות הפעילות הגופנית, ולהתאים את שאר פעילויות היום שלנו אליהם!!

 

לאכול 5-6 ארוחות מסודרות ביום. בחלוקה של 2-3 ארוחות גדולות ו2-3- ארוחות קטנות.

 

לא לדלג על ארוחות ובודאי שלא על ארוחת הבוקר. ארוחת בוקר קטנה חיונית להרגשה טובה לאספקת אנרגיה זמינה לאחר הצום הארוך של הלילה.

 

לאכול מזון מגוון מכל רכיבי המזון: פחמימות, חלבונים, שומנים, ירקות ומים. יש להעדיף פחמימות מלאות ודגנים מלאים, הגורמים לפעילות מעיים תקינה ותחושת שובע לאורך זמן.

להקפיד על שתייה של ליטר וחצי מים ליום, לאורך כל היום. שתייה

מספקת מאזנת את תחושת הרעב והשובע, וחיונית לכלל התהליכים בגוף.

אז אל תוותרי ואל תיכנעי  לתירוצים  –  הגיע הזמן לשינויים !!

זה הזמן להירשם לאימון את התוצאות תגלי  מהר מאוד!! 0507742920 שמרית המאמנת שלך להצלחה!                                                

סטודיו SHAKE  יהודה הנשיא 19 פינת קראוסמן

Leave Comments