Comments 0
תזונה נכונה

roshhashanah#   שתיה מרובה- הקפידו לשתות בתחילת כל סעודת חג 2 כוסות שתיה תוססת- הגזים מנפחים את הקיבה ומזרזים את תחושת השובע וכך נצליח לאכול פחות. 

# ירקות ועוד ירקות- הכינו לסעודות החג מגוון של סלטים טריים ומבושלים  המקשטים את השולחן בצבעוניותם ומכילים מגוון רחב של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. סיבים מגבירים את תחושת השובע לאורך זמן ומזרזים יציאות דבר העוזר לירידה במשקל.

# צמצמו את כמות השמן- הפחיתו את כמות השמן בבישולים. העדיפו בישול ואפיה על פני טיגון ואם בכל זאת אתם מטגנים עשו זאת עם תרסיס שמן המפחית באופן משמעותי את כמות השומן וכן את הקלוריות בתבשיל.

# הרבה ספורט- שלבו ספורט כדי לצמצם את הנזקים. במהלך החג אפשר לצאת לטיולים רגליים ברחבי השכונה ובערב חג וכן במוצאי שבת לצאת להליכה מאומצת. (אל תחשבו בטעות שההליכה מורידה את האוכל אם הפרזתם באכילה היא מקסימום מצמצמת נזקים!)

# גם הבגד חשוב!- לבשו בגד הדוק במהלך הארוחות ולא בגד נמתח כמו חצאיות גומי ,חלוק או טרנינג. בגד הדוק יעזור לנו להפסיק לאכול בזמן, אחרת הוא יתפוצץ!

# הכי חשוב! אל תתייאשו! גם אם זללתם באחת הארוחות המשיכו מיד הלאה! נסו לצמצם את הנזק . עדיף יום אחד של שבירה על פני ארבעה ימים!

הצטרפו לסדנת הרזיה כדי לטפל בנזקים של החג! במסגרת הרבה יותר קל והמוטיבציה גבוהה יותר!

 

בהצלחה

וחג שמח


 

ליז רובין דיאטנית קלינית

סדנאות הרזיה ומפגשים אישיים

בהדר גנים- פ"ת ובבני ברק

לי  זה עוזר!

נייד: 054-2334731
מייל lizdiet@neto.net.il

 

Leave Comments